26 Şubat 2014 Çarşamba

Havuçlu kek



Kışın vazgeçilmez keklerinden havuçlu kek aromasıyla bir başkadır çayların yanında..Her bayanın evinde bir kaç kez pişer .Çocuklar için zengin içeriğiyle oldukça faydalı besleyicidir.Tarifime gelince;

1,5 su bardağı şeker
3 yumurta
1 su bardağı sıvı yağ
3 su bardağı rendelenmiş havuç
1 su bardağı iriçekilmiş ceviz
2.5 su bardağı un
1 adet kabartma tozu
1 paket vanilya
2 tatlı kaşığı tarçın
biraz limon kabuğu rendesi


Yumurta ve şekeri şeker eriyene kadar  çırpıyoruz.yağı ekleyip çırpıyoruz bir yerde unu kabartma tozunu vanilyayaı tarçını eliyoruz.Yavaş yavaş şekerli karışıma döküyoruz ve karıştırmaya devam.Sırada havuçlar ve cevizler var karışımın içine katıyoruz.Biraz karıştırıp.Yağladığımız kek kalıbına döküyoruz.180 derece fırında 35 40 dakikada pişiyor.Afiyet olsun

9 yorum:

  1. Uzun zamandir kek yapmamistim ama bunu gorunce hemen yapip pisirmek ve yemek istedim:) elinize saglik..nefis gozukuyor..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kabarmış eline sağlık,ben de pek çok kişi gibi çok severim

    YanıtlaSil
  3. Nefis görünüyor..bizde de çok sevilir havuçlu kek..ben de yapayım aklıma düşürdün :)
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  4. Çok severim, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Bu arada bu keki denedim nefis olduu:)) tesekkurler guzel tarif icin..

      Sil
  6. Bir umut baktım belki yeniden tarif eklemeye başlamışsınızdır diye ...

    YanıtlaSil
  7. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?

    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil