29 Eylül 2013 Pazar

Kaşarlı kırmızı biber eşliğinde pesto soslu ızgara köfte



Köfte için malzemeler

  • 1 adet soğan
  • 1 küçük diş sarımsak
  • 300 gr kıyma
  • 3 dilim bayat ekmek içi
  • karabiber 
  • tuz 
  • kimyon

Kıymayı karıştırma kabına alıyoruz önceden ıslattığımız ekmeğimizin suyunu sıktırıp kıymanın üzerine ufalıyoruz.Soğanı ve sarımsağı rendeliyoruz.Baharatları da ekleyip güzelce yoğurup harcı buzdolabında 1 saat bekletiyoruz.Bekletmesek ne olur bişey olmaz.Bekletince özü sözü bir köfte oluyor :)İstediğimiz büyüklükte harçtan parçalar koparıp köftemizi yuvarlayabiliriz.Ben köftemi tost makinemi ızgara olarak kullanarak pişirdim.Yanına da kırmızı biber attım.Kırmızı biber pişince içine parça parça kaşar peynir koydum hemen eridi zaten.Pesto sosuda servis ederken kullandım pesto sosun tarifini bilahare paylaşıcam.Afiyet olsun....

13 yorum:

  1. Hem de pesto soslu ellerine saglik canim nefis görünüyor sevgiler♥

    YanıtlaSil
  2. Köfte, peynir, kırmızı biber, pesto sos bütün malzemeler lezzet deposu, bir de hepsi birleşince tahmin ediyorum lezzetini. Ellerinize sağlık muhteşem.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Sayfanızı çok beğendim, Sizi izlemeye aldım :))
    Bana da bekliyorum :)) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Şimdiden bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. merhaba çok güzel görünüyor,kırmızı bibere de bayılırım zaten,elinize sağlık,takipçinizim bende bekliyorum:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbiriyle uyumlu inanilmaz lezzetler ellerine saglik burcin ..sevgilerimle..:-)

    YanıtlaSil
  6. Ziyaretinize çok memnun oldum:)Görseli çok hoş duruyor eminim lezzeti de öyledir,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Missler gibi kofte olmus..elinize saglik..

    YanıtlaSil
  8. Ziyaretiniz için çok teşekküer ederim. Gçrüşmek dileğiyle.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ayyy nefıs gorunuyor ellerınıze saglık

    YanıtlaSil
  10. Elinize saglik olsun.. Cook guzel bir kare olmus.. Lezzet fotodan belli :))
    Blogumu ziyaretiniz icin cok tesekkur ederim.
    Bu guzel blogun izleyicisiyim artik :)

    YanıtlaSil
  11. Çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Ziyaretiniz için çok teşekkürler. Oldukça nefis görünüyor. Yazın bende pesto sos yapmıştım. Onla denemek istiyorum.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil