29 Eylül 2013 Pazar

Afilli Patates Fırında



Fırın patates olayında bir devrim  yaşanıyor hemen paylaşmak istedim .Yapılışı itibariyle çok kolay olan bu patates görselliği ile sofralarımızı süslüyor.

Malzemeler

  • Patates
  • sarımsak 
  • baharat
  • zeytinyağ
  • tuz


Ben büyük boy patates seçtim Büyük boy patates seçince de pişme süresi epey uzadı.Patatesi alıp fotoğrafta gördüğünüz gibi dilimliyoruz ama kesim işlemini  en sona yaklaşınca yarım bırakıyoruz ki kopmasın.Her bir dilimin arasına dilimlediğimiz sarımsaklardan koyuyoruz.İstediğimiz baharatları ,tuzu ve zeytinyağını üzerine gezdirip 200 derece fırında pişiriyoruz ben hazır fırın bu kadar açık kalmışken yanına domates ve soğanda koymuş bulundum .Bence bu patates tarifi daha zenginleştirilebilinir.İleride türevlerini deneyeceğimizden %100 eminim.Sevgiyle kalın afiyet olsun.

2 yorum:

  1. ne hos bir goruntu olmus:)denemeliyiz

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor eline sağlık bu arada bende beklerim ...

    YanıtlaSil