12 Ağustos 2013 Pazartesi

Krem Şantili Kurabiye


Vakit bulduğum zamanlarda bazı arkadaşlarımın bloglarını A'dan Z'ye okudum bunlardan biri de Cafe Portakal 'dı Gerçekten tarifleri hiç bir zaman şaşmıyor birebir uyguluyorum bu tarifi de onun blogunda gördüm ve bütün yaz boyunca benim damak zevkime uyan bu harika ve pratik tarifi keşfetmenin mutluluğunu yaşadım .
Krem Şantili Kurabiye
Malzemeler
1 su bardağı sıvıyağ
1 paket krem şanti
2 çorba kaşığı kakao
2-2,5 su bardağı un

Yapılışı
Bütün malzemeleri karıştırıyoruz güzel kıvamlı  kum kum bir hamur oluyor küçük parçalar koparıp üzerlerine antep fıstığı koydum,kiminin ortasına bir kaşık vişne reçeli koydum ve 10-15 dakika 180 derece fırında pişti.Kahvelerin yanına yakışan bu muhteşem lezzeti sizlerde deneyin.Afiyet olsun

7 yorum:

  1. Ellerine saglik bu kurabiyenin tarifi bende de var ve cok lezzetli sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  2. evet bende gormustum not aldım bende senden deneyım elıne sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok lezeiz bir kurabiye kakaolusunu denemedim hiç ...
    Not alınmıştır ellerinize sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik nefis olmus kurabiyeler, bloglar gercekten bazen cok isimize yariyor degilmi?? sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım ,kakaolu denemedim süper olur size afiyetler olsun:))

    YanıtlaSil