17 Nisan 2013 Çarşamba

Havuçlu Cezerye



 Malzemeler

4-5 adet havuç
1 su bardağı toz şeker
Yarım su bardağı iri kıyılmış ceviz
3 paket petibör bisküvi
üzeri için hindistan cevizi

Yapılışı
Havuçların kabuklarını soyup rendeliyoruz.Rendelediğimiz havuçları bir tavada şekerle birlikte suyunu çekinceye ve sertliklerini kaybedinceye kadar kavuruyoruz.Soğuduktan sonra rondodan geçirdiğiniz bisküvileri ve cevizleri ekleyip yoğuruyoruz.Ele yapışmayan kıvama gelene kadar bisküvi ekleyebilirsiniz.Küçük toplar yapıp hindistan cevizine bulayıp servis tabağına koyuyoruz afiyetle yiyoruz.40 yıllık havuçlu cezeryeye sosyetik truff mu desek ne desek de cazip olsa bilmem ki.

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık nefis görünüyor ,biz de kahve için dün hazırladık nefis bir tat,size de afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık çok severim bende ..Nefis gözüküyor..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, nefis olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhaba ellerinize sağlık..bugün sizi gmailde ki profil fotağrafınız içimi o kadar ısıttı ki kendimi buraya attım..çok hoş bir gülümsemeniz var daim kalması dileğimle..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. bir ara çok yapardım şimdilerde unuttum hatırlattığın iyi oldu
    ellerine sağlık çok güzeller canım

    YanıtlaSil
  6. Cezerye deyince aklıma çok zormuş gibi gelir. Ama sizin tarifiniz cesaret verdi bana. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥
    Missss 10 yıl Adana'da yaşayıp bende kalan güzel lezzetlerden biri :) Tarif süper :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten 40 yıllık hatta daha da aşkın ben 42 yaşındayım kendimi bildim bileli bu tarif var ve de severek yenir her daim...truff başkalaştırılmış bir değim ama ben seviyorum...çeşit çeşit renklerde lezzettte artmış keklerden yapmak mümkün...ama senin yaptığın ayrı özelliği var hem cezerye hemde havuçlu....ellerine sağlık,delikanlı bol bol yesin....sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Süper güzel görünüyor. Havuç aşığıyım ben resmen. O kadar çek severim ki her halini.. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis gözüküyor,ellerinize sağlık.100.izleyiciniz oldum:))

      Sil
  11. Nam nam nam sonra da afiyetle yiyoruz. Yarın kızıma yapacağım :)

    YanıtlaSil
  12. gerçekten çok lezzetli oluyor hem de pratik:)ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Nefis görünüyor, ellerine sağlık canım :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil