15 Nisan 2013 Pazartesi

Çubuk patates


İnsanın aklına neler geliyor,şu cocuklar yemedikçe kendime bile hayret ediyorum.Dışarda gezinirken hep rastlıyoruz çubuk patatesçilere patatesler baharatlı ,inanılmaz lezzetli oluyor da o kullandıkları yağa ne demeli çok sağlıksız.Köfte yapmıştım.Yanında fırında patates yapıcaktım.Şu kampanyalı kuponlu sitelerin birinden 30 tl ye nicer dicer'dan alıp hiç kullanamamıştım.Çünkü domates falan hikaye hepsi ,ezilip kalıyor reklamlarıyla alakası yok.Büyük olasılık taklit ürün.Ya da orjinal farketmez taş gibi sebze bulucam da onlara  güç uyguluycam  ölme eşeğim ölme.Neyse işte dilimleme aparatının bıçağı keskinmiş allahtan patatesleri cırt cırt fotoğraftaki hale getirdi.Patetesleri zeytinyağladım.Üzerine biraz galeta unu serptim,kemal kükrerin sarımsak sosundan gezdirdim.tuz ve baharatlar ve karşınızda bu inanılmaz çubuklar.Tabi unutmamak gerekir ben  patatesleri actifryda yaptım,ancak fırındada olur yağda da kızartılır.Herkesin tercihine kalmış misafir için değişik bir sunum denenebilir.Afiyet olsun


6 yorum:

  1. bayıldım ben bunlara çok güzel bir fikir
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok yaratıcı ,denemek lazım çocuklar bayılır:)

    YanıtlaSil
  3. mutlaka deneyeceğim çok severim böyle pratik ve güzel lezzetleri :)

    YanıtlaSil
  4. Harika gözüküyor canım..kesme aparatı olmasada güzel kesen bir bıçakla gayet güzel dilimlenir :) Biraz uğraştırı ama :)

    Ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel olmuş,çocukları bırak benim bile hep canım istiyor dışarıda bu patateslerden görüncee :)

    YanıtlaSil
  6. seyyar satıcılarda yapılıyor bu patateslerden

    YanıtlaSil