10 Mart 2013 Pazar

TRUFF



 Yapımı çok kolay bir tarif daha sizlere;

Malzemeler
1 adet eti paykek misafir boyu kakaolu
2 adet kare çikolata
1 adet krema
Portakal kabuğu rendesi
Dışı için
Hindistan cevizi
Antep fıstığı

Keki rondoda çekiyoruz.
Kremanın içine çikolatalarımızı parçalıyoruz.Ben direkt ateşin üzerine koydum ne dibi tuttu ne de başka bir şey oldu .Başında duramayacaksanız kremayı ısıtın çikolatayı içine atın altını kapatın o zaten eriyecektir
Karıştırdıkça kıvam bulacaktır.
Kekin üzerine çikolata glazürünü döküyoruz. Ben %70 kakaolu bir çikolata tercihi yaptım.Biraz acımsı oldu.Portakal kabuklarını rendeledim.Siz isterseniz ceviz fındık üzüm ekleyebilirsiniz.Top top elimde yuvarlayıp hindistan cevizinie antep fıstığına buladım Zeytinliklerin içine koydum.Atıştırmalık çikolata toplarımız hazır bile.Afiyet olsun..


20 yorum:

  1. Elinize sağlık çikolata ve portakal bir arada muhteşem olmuştur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ,yanına da Türk Kahvesi harika ikili nefis görünüyor.Zeytinlikler de sunum çok güzel ...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.Bol kakaolu tatlara bayılırım.Bu tarifin de süper gözüküyor.En kısa zaman da deneyeceğim.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar pratik. Böyle kolay gözüken tatlı tariflerini çok seviyorum sanki başarabilirmişim gibi geliyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok sevdiğim ve yaptığım bir tarif
    Ellerine sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık arkadaşım truff çok severim portakal aromalı nefis olmuştur

    YanıtlaSil
  7. truff çook severim türk kahvesinin yanınaa :)

    YanıtlaSil
  8. Hmmm bayılırım, ben de yaparım arada bir. Aslında kekim artrsa yapıyorum. Ama en kısa zamanda bunu da deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  9. bugün bende de truff tarifi var çok ta severim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. çok severim ben turfu. İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım...
    truff çok severim :)

    YanıtlaSil
  12. ben zaten bir truf hastayim canim :) ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık bende bayılırım ve sık yaparım bu şekilde dışına fındıktozu da güzel olur

    YanıtlaSil
  14. Kalmış keklerin en leziz hale dönüşmesidir bu :))
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. Çok severim nefis olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Nefis bir tat, çok severim ben de. Ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. ellerınıze sağlık cok lezız gorunuyor

    YanıtlaSil
  18. Eline sağlık canım harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  19. çok pratik, denemek lazım.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil