8 Mart 2013 Cuma

Pileli Börek



Ben bu böreği ilk defa http://annemineli.blogspot.com da görmüştüm.Hemen denemeye karar verdim Hakikaten hem yapımı kolay, hem de lezzetli bir börek oldu.Böreğin içine klasik maydanoz ve peynir koydum.İçine su ve sıvıyağ sürdüm.Üzerine de yumurta sarısı sürmedim sadece yağ sürdüm.Fırında 50 dakika kadar 180 derecede pişti.Bence siz de deneyin.
Yapım aşamalarını fotoğraflamaya çalıştım.Görüldüğü gibi yufkayı dörde bölüyoruz.
Üçgenin başını parmağımızla geniş tarafa çekiveriyoruz.
Yanlardaki iki ucu birleştiriyoruz.Ortaya harcımızı koyuyoruz.Yuvarlıyoruz
Sigara böreği sarmaktan daha kolay oluyor.
PİLELİ BÖREK


10 yorum:

  1. ellerine sağlık.güzel görünüyor.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ellerinize saglik canim :)nefiis!

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık. Böreğe hayır diyemem. Nefis :)

    YanıtlaSil
  5. burçin ellerine sağlık çok leziz görünüyorlar.. afiyetler olsun..

    YanıtlaSil
  6. bu tarifi bende deneyecek oluyorum nezamandır :)
    ellerine sağlık hem şık hem leziz :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım bu börek şekil olarak da çok güzel duruyor..Afiyetler olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık canım nefis olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. çok şık bir sunum.ellerinize saglık.sevgiler:))

    YanıtlaSil