8 Mart 2013 Cuma

Karnıbahar Kızartması




Bu kızartmaya mücver dersek haksızlık etmiş olmayız.Karnıbaharı kıymalı, etli yemek olarak tüketmeyeli aylar oluyor.Aslında sulu yemek olarak tabiki daha sağlıklı  ama nedense tercih edilmiyor hep yemek seçimleri yapılıyor .Ne kadar büyüsek te çocuk olmaktan kurtulamıyoruz

Yapılışı
Orta boy karnıbahar
2 yumurta
8-9 kaşık un
tuz

Ben karnıbaharı güzelce haşlıyorum ve çatalla eziyorum.Üzerine yumurtayı kırıyorum unu tuzu ekliyorum çok sulu gibi olursa un eklemeye devam ediyorum..Karıştırıyorum.Tavada yağ kızınca kaşık kaşık döküyorum.Kızarmaya başlayınca ters yüz yapıp tabağa alıyorum.Annem hep çiçek çiçek kızartırdı.Ben öyle de severim.O şekilde olunca sadece çiçeklerin üzeri harcımızdan nasibini alırken böyle ezince yumurta her yerde oluyor.Yanınada sarımsaklı yoğurt oh mis gibi afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık nefis olmuş.Bayılırım karnıbahar kızartmasına, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık bu şekilde yapmak daha pratik kızartması da kolay.Sevgiler...

    YanıtlaSil