6 Mart 2013 Çarşamba

Dondurma Külahında Kek




Dondurma Külahında Kekin Malzemeleri

  • 2 yumurta
  • 1 bardak svıyağ
  • 1 bardak süt
  • 2 su bardağı un
  • 1 su badağı şeker
  • 1 paket vanilya
  •  1 paket kabartma tozu
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 2 paket dondurma külahı (carrefoursadan aldım,paketler onlu )


Üzeri için

  • Muzlu krem şanti
  • 1 paket krema
  • pasta süsü


Kek malzemelerimizi her zamanki gibi önce yumurta ve şekeri çırparak başlıyoruz.Üzerine sıvıyağ ve sütü ekliyoruz .Daha sonrada un kabartma tozu , vanilya ve kakaoyu ekleyerek çırpıcımızla 3 5 dakika daha karışıtıp bir kaşık yardımıyla külahları 3/4 ü oranında dolduruyoruz.Külahları daha önce ısıttığımız 180 derece olan fırınımıza sürüyoruz.Yarım saatte pişiyorlar. Külahların altı düz olsa da fırında devrilmeleri muhtemel olduğu için ısıya dayanıklı kahve fincanlarınızın içine yerleştirmek mantıklı olacaktır.

Üzeri içinde ben krem şantiyi krema ile karıştırdım.Normalden daha kalın bir krema oluyor .Erimesin diye ben böyle tercih ettim.Biraz süt ekleyerek kremayı siz arzu ettiğiniz kıvama getirebilirsiniz.Vaktiniz varsa daha hoş süslemelerle görsel bir sunum yapabilirsiniz.Afiyet olsun

11 yorum:

  1. Çok değişik bir tarif ,harika görünüyor ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç çocuklar bayılır buna eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. BİR YAŞIMA DAHA GİRDİM
    NE DUYDUM NE GÖRDÜM
    NE KADAR ENTRESAN
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  4. ama bu çok güzel olmuş....
    bayıldım...
    canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. çook değişik bir tarifilk defa görüyorum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş bunlar yaa eline saplık canım:)

    YanıtlaSil
  7. harika ..
    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. güzel fikir,çocuklar bayılacak

    YanıtlaSil
  9. Çok değişik bir tarif canım ellerine sağlık enfes görünüyor,deneyeceğim.....

    YanıtlaSil
  10. Ben en çok da süslemesini çok beğendim. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çook güzel bir tarif, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil