22 Mart 2013 Cuma

Bazlama Pizza


Basit tarifleri bir araya toplamak lazım,dar vakitte çok faydası oluyor.Ben bu bazlamalı tarifi kışgüneşinin blogunda görmüştüm.Evde bazlama olunca hemen denedim.

Malzemeler
1 adet bazlama
ketchup,kekik,vs
Sucuk sosis zeytin biber
Kaşar,susam

Bazlamayı ortadan ikiye bölüyoruz.Üzerine biraz ketchup sürüyoruz.Kekik ve istediğiniz baharatlardan serpebilirsiniz.Hatta buzdolabınızda pizza baharatı olabilir .Onuda serpiştirebilirsiniz.İstediğiniz malzemeyi sucuk, salam, sosis ,zeytin bazlamanın üzerine döşeyin.En üstüne kaşarımızı rendeleyip ben biraz susam serptim.15-20 dk da 180 derece fırında pişip böyle kızardı.Gerçek bir pizzanın yerini tabiki tutamaz.Gerçi bizim dolabımızdan çıkan sucuğun veya  diğer malzemelerin  ne olduğu belli en azından.Buda iyi birşey olsa gerek.Belki çocukları, kandırabiliriz..Afiyet olsun

5 yorum:

  1. ELİNE SAĞLIK CANIM NEFİS OLMUŞ:)

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş;)ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne pratik bir tarif ben gibi pizza seven biri için harika oldu:)
    Ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok pratik bir tarif olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar her sene yaptığım ''Ben Buldum'' etkinliğini bu sene de 17 Nisan 17 Mayıs tarihleri arasında yapmaya karar verdim. Mutfakta kendi başımıza kaldığımızda bir sürü tarif buluyoruz. Sizin de kendinize ait tarifleriniz varsa ve bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.

    http://hayattanazicik.blogspot.com/2013/04/geleneksel-3-ben-buldum-etkinligi.html

    Sevgiler...

    YanıtlaSil