25 Mart 2013 Pazartesi

Actifry Kuzu Pirzola



Actifryı sadece patates için kullanmıyorum.Gördüğünüz gibi etleri çok iyi pişiriyor ve pilav dahi yapıyor.


  • 1 kg kuzu pirzola
  • 1 kaşık yağ
  • kekik ,tuz ,karabiber, kırmızı biber
  • 10 dk süre


Actifrya1 ölçek yağ koyuyoruz ve zamanlayıcıyı 2 dk'ya ayarlıyoruz.Actifry ısınınca baharatlarımızı ve pirzolalarımızı koyuyoruz 8,10 dk kadar bir sürede pirzolalar hazır oluyor.Bunun tarifinde birşey yok ta actifry almayı düşünenler varsa onlara bir fikir verir de yardımcı olurum diye bloguma koyuyorum.Afiyet olsun


21 yorum:

  1. OF OF OFFF NASIL DA ENFES GÖRÜNÜYOR, İNSANIN UZANIP BİRİNİ ALASI GELİYOR. ELİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  2. Marifetli actifry:)
    Akşam olmak üzere acıktık eve gidip yemek yemek için sabırszlıkla beklerken bu güzel tarifle oldu mu şimdi Burçin:)
    Ellerine sağlık
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ben de var ama hiç pirzola yapmamıştım.Hemen deneyeceğim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ahh ahh bir bende yok bu actifry
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık Burçincim nefis olmuş:))

    YanıtlaSil
  6. bende de yok bu aletten..:)
    çok güzel olmuş, ellerine ve de makinene sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  7. kuzu pirzolayı çok severim..
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Nefis bir görüntü,ellerine sağlık canım.
    Duyduğum kadarıyla Actifry çok marifetli,ama bana almak kısmet olmadı.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Burçin Hanım,
    İlk defa ziyarete geldim,blogunuz hayırlı olsun, çok sevdiğim bir tarifle karşılandım.Ellerinize sağlık.Selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık bi tanem nefis olmuş:))

    YanıtlaSil
  11. Ben de actifry kullananlardanım gerçekten kullanışlı.En azından yemek pişerken başında nöbet tutmana gerek kalmıyor.Diğer et tariflerini denedim fakat pirzola yapmak kısmet olmadı henüz.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Offf olmadı ki bu şimdi ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık nefis olmuş

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık nefis olmuş,actifry hayat kurtaran bir alet vallahi.İyi ki var:))
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  15. AA SÜPER OLMUŞ...SUNUMUNDA HARİKA:))))))))))BENDE PHILIPS AİRFRYER KULLANIYORUM..BU ALETLER HAYAT KURTARIYOR:))))))) SEVGILER...

    YanıtlaSil
  16. günaydınlar ,bu lezzetten ben de vazgeçmem,ellerine sağılık.

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten harika kızarmışlar. Çok severim pirzolayı.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  18. Ne iyi etmişsin gerçektende, çok merak ediyorum actifry'ı. Sanırım memnunsun,harika işler çıkartıyor galiba. Nefis görünüyor pirzolalar. Ellerine sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. ben bu makinayı alıp almamak arasında kalmıştım hep,patates güzel olmuyor dedikleri için almamıştım.
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. canım ellerine sağlık harika olmuş sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar... Diğer tarifleriniz gibi harika görünüyor ellerinize sağlık burçin hanım
    buradan benimde bloguma ulaşabilirsiniz.
    basitkolayyemekler.blogspot.com 

    YanıtlaSil