10 Şubat 2013 Pazar

SCHAFER ÇİFT TARAFLI BALIK KIZARTMA TAVASI


                                   SCHAFER ÇİFT TARAFLI BALIK KIZARTMA TAVASI

İki taraflı balık kızartma tavalarını hep duyardım.Bazı yetenekli karadenizli arkadaşlar tepsi yardımıyla yağı süzdürerek te bu işi görebiliyorlardı.Bu tavayı alsam mı almasam mı diye düşünürken bir carrefour alışverişi sırasında söz kousu tava kendini sepetimizde buluverdi.İlk defa deneme fırsatı buldum 1kg hamsiyi gayet güzel az yağda kızarttım.Eskiden kızartmanın benim açımdan kolay olması için yağını bol tutardım.Şimdi ise neredeyse 2 kaşık yağ kullandım diyebilirim.Bu tavanın hakını vermek gerek.Ayrıca tavaya giren ilk porsiyon balıklar olmaya başlarken üst tavayı da yeni porsiyonla doldurunca iki porsiyon balık arası pişme süresi daha da azalıyor Böylece hadi siz başlayın soğumasın ben ikinci olandan yerim durumlarına girmiyorsunuz.Bu tavayla ben balık haricinde omlet ve gözleme yaparken de faydalanabileceğimi düşünüyorum.Ben herkese bu ürünü öneririm.Hem fiyatı uygun hemde işlevsel....

10 yorum:

  1. Bir de nasil yaptiginizi yazsaymissiniz super olacakmış :) ben de aldim bu tavadan ve bugün denemek istedim fakat farkli bir uygulama gereliyor mu bilemedim...

    YanıtlaSil
  2. Farklı bir uygulaması yok,az yağda omlet yapar gibi bir şey.Bir tarafı pişiyor.güzelce kızardığını görünce üzerine diğer tavayı kapatıp çeviriyorsunuz pişme işlemi onda devam ediyor.Ben zamandan tasarruf sağlamak için boşa çıkan tavayada balık koydum.Diğeri tamamen pişmiş olunca balıkları tabağa alınca aynı ters çevirme işlemini ona yaptım.1kg hamsi böylelikle kolayca pişti.

    YanıtlaSil
  3. Ben diyet yapıyorum ve bunda hiçyağ veya su koymadan köfte ve tavuk pişiriyorum pamuk gibi oluyor kendi buharı ile
    ayrıca krep de güzel

    YanıtlaSil
  4. balıkları kızgın yağa mı koyuyoruz peki ?

    YanıtlaSil
  5. baliklar daima soguk yaga konmali ozellikle az yagda yapilacaksa, bunun gibi tavalarda soguk yagda olur sadece kucuk baliklari kizartma yapacaksaniz kizgin yag gerekiyor. Izgara gibi pisirmek istiyorsaniz balik buyuk ve fileto ise soguk yaga koymak daha verimli olur. Kabuk kismi kivrilip baligi kirmaz.

    YanıtlaSil
  6. Kızlar şimdi yaptım,hiç tavsiye etmem.yapışıp kalıyor

    YanıtlaSil