24 Şubat 2013 Pazar

Pazar Kahvaltısı






Güneşli güzel bir pazar sabahı.Oğlumla kalkıp kolları sıvadık işe giriştik.Şipşak poğaçamızı verdik fırına şipşak krepler tavada,en son sucuklu yumurtamız da hazır.Çayımız demlenmiş ohh mis..Homini homini yedik .Kahvaltı günün en önemli öğünü ve en güzel zamanı.Kovalayacağımız koca bir güne merhaba deyişimiz.Keşke bütün sevdiklerimizde bu sofrada olsalar ....


Oğlum henüz küçük olduğu için mutfakta oldukça pratik ve hızlı olmaya çalışıyorum.Çünkü yakamdan paçamdan çekiştiriliyorum.Bende normal ev  poğaçası tarifini alıyorum bütün hamur harcını elimle masada yayıyorum yuvarlak olarak açıp inceltiyorum İçine ne koyacaksam peynir patates vs.Ben bolca ayvalık tulum peyniri koydum .Hamuru rulo halinde yuvarlıyorum .Üzerine yumurtanın sarısını sür susamla yallah fırına 180 derecede 25 dakikada pişti.Dilim dilim kesip afiyetle yedik. Kreplerimize de bol bol nutella sürdük sardık onlarda hop mideye..

13 yorum:

  1. Pazar kahvaltısının yeri her zaman farklıdır şüphesiz :)) Ellerinize sağlıkk.. izlemedeyim,bol paylaşımlar
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. pazar kahvaltısı kadar özel bir öğün yok bence masadan kalkamıyoruz bi türlü:)
    bereketli olsun:)

    YanıtlaSil
  3. ohhh süper allah ağız tadınızı bozmasın
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bebek olunca oyle nekadar pratik yemekler varsa o sekilde uygulaniyor hazirliklar..blogunuz ve profil resminic cok guzel..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. kahvaltılara hayır diyemem :)
    canım ellerine sağlık...
    mis miiis...

    YanıtlaSil
  6. Krep ve sucuklu yumurtaya imrendim. Sabah da değil , hem de yeni yemekten kalktım . :)) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ooo negüzel bir kahvaltı masası böyle bayılırım krepe çikolata sürüp sürüp yemeyi,oğluşunuz ile lezzetler ikiye katlanmıştır evin neşesi :)
    Profil fotoğrafınızla ikinizde çok tatlısınız söylemeden geçemeyeceğim gülüşünüz öyle içten pozitif enerji yayıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  8. Pazar kahvaltısı bizimde en önemli yemeğimiz..Bende kızım doğmadan rahat rahat hazırlardım detaylı..Ama şimdi pratik hızlıca yapmam gerekiyor..
    Harika bir kahvaltı olmuş..Nutellada baş köşede :)
    Afiyetle yemişsinizdir inşallah..

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık..Misss gibi olmuş...Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık hepsi nefis olmuş:) takipçinim bana da beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. eline sağlıkkk negüzel olmuş poğaçalar kahvaltı sahiden güne iyi başlamak için gerekli ama nerrdeeee biz çalışanlara hep apar topar koştur işee çok zorr çok :) bi pazar kahvaltılarım özene bezene :)

    YanıtlaSil
  12. Çok nefis görünüyorlar gerçekten. Pazar kahvaltılarına bayılıyorum gerçi artık hafta sonuda çalıştığım için çok zor oluyor ama arada kaçamak yapıyoruz.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Günün en güzel başlangıcı yapılır kahvaltı sofralarıyla, :) poğaçayı farklı forma pişirmekte çok hoş bir fikir ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil