19 Şubat 2013 Salı

Bu çiçek ne çiçek ?



Blogumla ilgilenemez oldum.Hafta sonu direksiyon kursum vardı.Ehliyeti uzun yıllar önce almış olmama rağmen hiç bir zaman araba kullanmadım.Şimdi bakıyorum da kullanıyor olabilseydim evde oturmak yerine oğlumu alır bir yerlere kaçar giderdim.Hafta sonu olsun da eşim beni götürsün diye beklemezdim.Bayan bir hocadan 8 saatlik  kurs aldım.Çok ta faydasını gördüm .Eşlerin öğretmesine asla benzemiyor.Şehir içi trafiğine de girdim .Kendime güvenim geldi .Kullanmadan önce bir takım korkularım ve araba hakkında anlamadığım şeyler vardı şimdi hepsinin gereksiz olduğunu gördüm. Siz de benim durumumdaysanız cesaret edin ve kullanın şu arabaları...

Bu çiçekler demi ne?Eşimin sevgililer gününde bana aldığı çiçek.Ben buket çiçeklere verilen paraya da acıyorum onların 1 hafta sonra solup gitmelerine de..Eşim de bu yönümü bildiği için saksı çiçeği almış çok güzel bir çiçek te çiçek işte Çiçeğin cinsini eşim unutmuş. Bilenleriniz varsa bana yazsın  bakımını ona göre internetten araştırayım.Haftada bir mi sulanır ne ister sıcak mı serin mi gölge mi güneş mi..bilmek gerekir.Değil mi ama ?

7 yorum:

  1. ismini hatırlayamadım bende şuan değişik bir ismi vardı kuzenim almıştı bana fakat ben bakamadım soldurdum haftada bir sulayın yarım çay bardağı kadar,gün ışığı alması yeterli bu çiçeğin.

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizi takibe aldım bende beklerim sayfama sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar canım bende seni izlemeye aldım ve sayfanı gezdim çok beğendim,herşey mükemmel...
    çiçeğin kırmızı ve pembesinden bende de var....Adı kalançoe...fazla suyu sevmez ve sonbaharda saksı değişimi yapılır...çok güzel bir çiçek fazlaca ve sık sık açtığından çiçekmatik de diyorlar...inanılmaz şekilde her rengi var...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim çiçeğin ne tür bir bakım istediği çok önemli tabiki.Bu güzelliği hep korumak isterim

    YanıtlaSil
  5. İadeyi ziayeret geldim :) çiçeklerle karşılandım . çok başarılı blog sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. siz isteyin kırmızı halılar sereyim :)

    YanıtlaSil
  7. adı kalança, zaten söylenmiş şimdi fark ettim :) ben de bilim panayırında ziraatçiler hediye ediyordu ordan almıştım.

    YanıtlaSil