21 Şubat 2013 Perşembe

Börülce Salatası



Bu börülce salatası epeydir meşhur da ben hiç denememiştim.Bakliyat tüketmenin ne denli önemli olduğunu artık tüm dünya biliyor Bakliyatları salata haline sokmak ta  yapılan en akıllıca işlerden biri.Bende yemeğimizin yanına yaptım .Ara ara yapıp yeriz artık.

Börülce Salatası için Malzemeler ve Yapılışı
1 bardak kuru börülce yumuşayana kadar 20 veya 30 dakika haşlanır
1 adet havuç rendelenir.
Yarım paket mantar sotelenir azcık soya sos ilave edilir
Yarım demet taze soğan  kıyılır
yarım demet maydanoz kıyılır
yarım demet dere otu kıyılır
zeytinyağı ve limon ilave edilir.

Bu tarif te kısır gibi yok yok.Herkes zevkine göre malzeme koyar çıkarır  ne bileyim tavuk konulur mesela mısır turşu pancar ne yakışırsa ondan işte...Afiyet olsun


10 yorum:

  1. takipteyim :)
    bende sizi izlemeye aldım :)
    salatalara bayılırım :)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık
    izlemedeyim keyifli paylaşımlar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güzel paylaşım.sitenizi takibe aldım. banada beklerim :)
    http://demodeyiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bakliyat salataları nekadar faydalı aslında,çokçok tüketmekte fayda var,böyle zengin salatalarda güzel gidiyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. salata olsun başka bişey istemem ben:))))
    ellerine sağlık nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  6. bayılırım bu salataya.ellerinize sağlık.nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. bu salatayı çok severim.Bloğunu izlemeye aldım canım. Banada beklerim :)Bende İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  9. BÖRÜLCE YEMEDİM HİÇ
    AMA GÜZEL GÖZÜKĞYOR
    ELLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  10. Börülce salatasini mantarla hic yapmamistim eminim nefis olmustur elinize saglik

    YanıtlaSil