5 Şubat 2013 Salı

ACTİFRY PATATES



Actifryı ilk aldığım ay o kadar çok kullandım ki ,üç günde bir patatesin her türlüsünü denedim.Actifry gerçekten harika bir pişirici.Ben bilhassa çalışan bayanlara öneririm .Gerçekten iş yorgunluğunun üzerine mutfakta size iyi bir yardımcı olacaktır.

Malzemeler
4 adet büyük boy patates
2 - 3 adet kapya biber
3-4 adet yeşil biber
3 diş ezilmiş sarımsak
1 çay kaşığı kekik
1 çay kaşığı karabiber
1 çorba kaşığı soya sos
1 çay kaşığı tuz.

Acti fry ın haznesine 1 çorba kaşığı sıvıyağ koyuyoruz.Zaman sayacını 2 dk ya ayarlıyoruz.Yağ ve hazne kızınca küp küp doğradığımız patatesleri ve  tüm malzemeleri ilave ediyoruz.30 dakikaya zamanlayıcıyı ayarlayıp işi actifrya bırakıp keyfimize bakıyoruz.Bu patates garnitürü gerçekten harika oluyor .Eşim biranın yanına da iyi gideceğini söyledi.Patatesi burada güzelleştiren  temel faktör kapya biber aslında.Acti fry biberleri harika pişiriyor.Afiyet olsun.


3 yorum:

  1. canım peki bu aletin patates kızartması nasıl oluyor,inan iki yıldır alıp almamak arasında gidip geliyorum,kimisi yok atates kızartması yağdakinin yerini asla tutmuyor kuru gibi oluyor diyor,sen ne dersin ?
    fotoğraf nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Sade patates kızartması damak tadımıza ilk başta kesinlikle uygun gelmiyor.Bende önerilen yağ miktarını arttırıp o şekilde yapıyorum.Yağını arttırınca lezzetli oluyor.Bir de süre olarak çok uzun sürüyor.Bu makineyi et yapmak için almalı diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sağol canım cevabın için,tavada oatates kızartması zor oluyor her yere sıçrıyor fritözdende hep kaçmışımdır yağı çok alıyor diye,dediğin gibi bu makinedede patates kızartması içinçok önermiyorlar tek çare bana küçük bir fritöz alıp yağını sık sık değiştirmek kalıyor.

    YanıtlaSil