1 Aralık 2012 Cumartesi

FIRINDA TAVUK GÖĞSÜ VE FRANSIZ PATATES


                                       FIRINDA TAVUK GÖĞSÜ VE FRANSIZ PATATES

Malzemeler
1 adet tavuk göğsü
bal zencefil zeytin yağ karabiber sarımsak
Patates için
Galeta unu
kekik
Kırmızı pul biber
zeytin yağ
tuz

Gördüğünüz tavuk göğsü hakiki köy tavuğu olduğundan ben yaklaşık 1 saat düdüklü tencerede pişirdim.Tavuk göğsüne zencefilli (1 tatlı kaşığı)ballı,2 diş sarımsaklı karabiberli zeytinyağı güzelce sürüyorum.Fırın torbasına koyuyorum.Tepsinin kalan tarafına pişirme kağını seriyorum.Bu bölümede parmak patatesten biraz daha kalınca dilimlediğim patatesleri önce zeytinyağ ile buluşturup üzerine azcık galeta unu kekik ve tuz ve kırmızı biberi koyup harmanlayıp yaklaşık 200 derece fında 40 dakkika pişriyorum.Tabi tavuğun suyuna da pilav yapmayı eksik etmiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder