1 Aralık 2012 Cumartesi

PEYNİRLİ BİBERLİ OMLET



                                                 PEYNİRLİ BİBERLİ OMLET

MALZEMELER

2 YUMURTA
4 ADET SİVRİ YEŞİL BİBER
1.5 KİBRİT KUTUSU TULUM PEYNİR
SIVI YAĞ
TUZ MAYDANOZ

Hafta sonu ailece yaptığımız kahvaltılar özel olmalı.Bunun en iyi yolu da masadaki çeşitleri zenginleştirmek.Omlet te bu seçeneklerden biri.İyi bir omlet yapmanın sırrı nedir?Benimkiler de fena olmuyor.Biberleri küçük küçük doğruyorum teflon tavada 1 tatlı kaşığı zeytin yağda kavuruyorum , biberlerin üzerine bir tutam şeker atıyorum.Rendelediğim veya elimde küçülttüğüm peynirleri yumurtayla beraber güzelce çırpıyorum.Tavam iyice kızmış olduğundan çıptığım yumurtayı tavaya döküyorum.Tavanın altını en kısığa getirip kapağını kapatıyorum.6 -8 dk da pişiyor.Üzerini maydanozla süslüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder